اجاره ماشین چیست؟

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات



در این مقاله قصد داریم در مورد اجاره خودرو صحبت کنیم. اجاره ماشین چیست؟ تاریخچه آن چیست؟ چه زمانی وارد ایران شدید و در مورد اجاره خودرو چه چیزهایی باید بدانیم؟ با ما بمان. شرکت های اجاره خودرو در حال اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی در تهران و شهرهای بزرگ دیده می شوند. هرکسی که می خواهد سوار یک ماشین لوکس شود دیگر نیازی به خرید آن ندارد، اما می تواند ماشین خود را برای چند روز، چند ماه یا حتی یک سال اجاره کند. اما آیا اجاره ماشین ارزشش را دارد یا نه؟ بیایید با هم به این موضوع نگاه کنیم.

اجاره خودرو به معنای واگذاری خودرو به شخصی غیر از مالک آن است تا با خودرو کار شخصی انجام دهد. بیشتر این تکالیف روزها یا هفته ها یا ماه ها هستند. معمولا در ازای اجاره ماشین مدارک ارائه می شود. ضمانت های کرایه اتومبیل که معمولاً مورد نیاز است

1- کارت ملی معتبر

۲- چک یا سفته به قیمت روز خودرو

3- ودیعه نقدی که میزان آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر است (5 تا 15 درصد قیمت خودرو)

4- گواهی اشتغال به کار و چک کارمند برای کارکنان

5- ویزا یا پاسپورت برای مسافران خارجی

6- تحویل کارت و پارک خودرو شخصی مشتری در شرکت در مدت اجاره

7- سایر مواردی که توسط مشاورین شرکت تایید می شود.

شرکت ها، سازمان ها، موسسات و ارگان های دولتی و غیردولتی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به اجاره خودرو برای مدت طولانی یا یک یا چند ماهه دارند می توانند از قیمت ها و ضمانت های مناسب تری برخوردار شوند.

تاریخچه اجاره خودرو

اجاره خودرو برای اولین بار در ایالات متحده انجام شد. در سال 1916، جوساندرز ماشین فورد خود را به قیمت ده سنت به یک فروشنده اجاره کرد. از این ایده او به سرعت تجارتی را شروع کرد و اجاره ماشین را به یک حرفه تبدیل کرد. او 21 شعبه در ایالات متحده به عنوان یک شرکت کرایه اتومبیل افتتاح کرد. و با اجاره خودروهای لوکس زمان خود صنعت جدید اجاره خودرو را به دنیا معرفی کرد. با پایان جنگ جهانی دوم، تقاضا برای خودروها و خودروهای آن روز افزایش یافت. و صنعت کرایه اتومبیل رونق گرفت. امروزه این صنعت رشد چشمگیری داشته و تحت عناوین «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو» (Rental car) ( اجاره ماشین ) شناخته شده است. جالب اینجاست که اکنون بسیاری از شرکت ها می توانند خودرویی را از یک شهر کرایه کنند و پس از پایان مدت اجاره، آن را در شهر دیگری به مالک تحویل دهند. مشتریان به دلایل مختلف خودرو اجاره می کنند.

اجاره ماشین: شخصی برای سفر به تعطیلات ماشینی را اجاره می کند. یک نفر دیگر ماشین اجاره می کند تا کار پیدا کند. دیگری برای یک مراسم خاص مانند عروسی ماشین اجاره می کند. برخی توان خرید خودروی لوکس و تشریفاتی را ندارند و به همین دلیل برای مدتی خودروی لوکس و مدرن و حتی جدیدترین سیستم را اجاره می کنند. با این حال می توان از صنعت اجاره خودرو برای جابه جایی مسافران هوایی و ترانسفر فرودگاهی و یا حتی مسافران بین شهری استفاده کرد.

تشریفات کرایه خودرو: تشریفات اجاره خودرو یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های اجاره خودرو و کرایه خودرو در تهران و کرج می باشد. بیشترین خودرو و بهترین خدمات را برای اجاره خودروهای لوکس به مشتریان ارائه می دهد. و همچنین در ارائه خدمات اجاره خودرو تمامی مشکلات مشتریان را برطرف کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی خودرو خود را اجاره کنند.

تفاوت بین خرید کرایه خودرو و آژانس خودرو: تفاوت آژانس های کرایه خودرو و اجاره خودرو اغلب در نحوه ارائه خودرو است. آژانس ها خودرویی را با راننده یا مسافر ارائه می دهند اما در زمان اجاره خودرو می توان خودرو را با راننده یا بدون راننده در اختیار مسافر یا مشتری قرار داد. البته صنعت اجاره خودرو عموماً رسمی تر از آژانس های خودروسازی است و اغلب خودروهای لوکس اجاره می کنند و برای حفظ تشریفات کار باید خودرو بدون راننده به مشتری تحویل داده شود. اکثر مشتریان نیز خودروی بدون راننده می خواهند. هم اکنون در تهران-اصفهان-شمال ایران اعم از مازندران و گیلان-کرج و استان البرز و به طور کلی در اقصی نقاط ایران صنعت اجاره خودرو به خصوص بدون راننده راه اندازی شده و متقاضیان زیادی دارد.

 

سایت منبع



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 22:49 ا نویسنده : جعفر اسدی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: